Tid

Tiden rinner iväg, tänkte att jag skulle lägga upp de senaste bilderna från Konstfacks utställning men jag hann inte redigera tillräckligt många bilder idag, då jag har suttit med ett arbete i skolan som vi aldrig tycks bli klara med. Detta trots sommarlov! Men imorn är det över ... klockan är mycket och jag borde sova. Imorn skall jag rensa ut hela min lägenhet inför Göteborgsflykt. Då blir det besök på Röhsska för att titta på Signe Persson Melins utställning. Jag har nämligen hakat upp mig på keramik, tillbringare och tekannor för tillfället. Signes tekannor är för övrigt näst intill perfektion ...

Appropå att klockan är mycket, råkade jag av en tillfällighet hitta min gamla klocka som jag formgav redan i gymnasiet. Idag är det kanske lika mycket spret men mindre bling bling.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0